piatok 8. augusta 2014

Obrovská váza

A  tu je ďalšia premena  z mojej dielne, obrovská stará  váza  mojej  kamarátky  Moniky dostala  nový ohoz. Monika  mi ju raz spomínala  a tak sme  sa dohodli , že  jej  milú  vázu trošku zmením. Monika  bola
taká zlatá ,že  túto premenu nechala  na mňa  ako farebne  tak aj celkovo  a  tu je výsledok. Na  túto premenu som  použila  biely  ekokryl, namiešaný sivý ekokryl, krémovú krajku a  plechové srdiečko.


Tu  je váza  v plnej kráse .
Vázu  som  doplnila  krémovou
 krajkou a  plechovým  srdiečkom.
Takto  vyzerala  váza pred mojou úpravou.


8 komentárov:

  1. Ahoj Mariannka,váza vyzerá po premene úžasne,skvele sa Ti vydarila.Teším sa zas nabudúce.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni ďakujem za pochvalu ,veru najradšej by som si ju nechala , Monika z nej mala veľkú radosť a tak jej krášli jej obývačku. pa pá MArianna

      Odstrániť
  2. Dear Manan,
    love your work! That's great. Now I know what to do with my old vases! Thank you!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Elisabeth I am very pleased that you like my work, a nice day to you too Marianna

      Odstrániť
  3. Veľmi vydarená práca,vážim si to a ešte raz ďakujem Marianka...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika ďakujem za príležitosť som rada, že si spokojná

      Odstrániť
  4. Woooou skutočna nádherna premena, veľmi podarena.

    OdpovedaťOdstrániť