štvrtok 4. septembra 2014

Víkendové pečenie

Konečne  som sa  dostala   k napísaniu  sľúbeného príspevku  z víkendového pečenia.
Piekla som viac  druhov  mufiniek, cake  pops  a tiež  tortičku  pre  jedného malého drobca.
Nebudem  tu toľko vypisovať mrknite  sa  radšej  na  môj  sladký víkend.
Kávičkové  mufinky 

Mufinky  amareto

Ovocné  mufinky 

Pekne  všetky pokope

Tortička  pre  Alexa

Na želanie   šmolková

Tortička  bola  čokoládovo -ovocníčková.

Môj prvý   šmoulo




A na záver  skúška  cake pops  
Tak to  bola  malá ochutnávka  z môjho sladkého víkendu    .Sladký   dník  Vám prajem  Marianna

4 komentáre:

  1. Wau klobúk dole si úžasná šikulka,neviem čo by som skôr mala chváliť, všetko vyzerá úžasne a strašne chutne aj keď ja nie som veľmi na sladké ale veru by som ochutnala, ale je to tak krásne ,že by mi bolo ľúto do niečoho zahryznúť. Šmoulo je parádny.Maj sa krásne.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. REni dík za krásne slová veď kľudne sa niekedy zastav ,keď budem mať takýto sladký víkendový záťah.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Klobúk dole, je to úúúúžasnééé ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť